תחת הכותרת "גבולות הפתיחות" סוקר הרב אליעזר מלמד מראשי ערוץ 7 את הסיבות שהביאו להסכמתו לפרסום מודעת התמיכה ביאיר נווה, בין הסיבות ניתן למנות "העיתון פתוח לכלל הדעות",זו אינה פרסומת פסולה כמו מודעות לסיגריות", ואת הסיכום "במחשבה שנייה על פי הקו העקרוני היה נכון לסרב אבל לאפשר לרב בינה לכתוב מאמר בו ינמק את עמדתו". במדור הוי ארצי כותב עיתונאי הימין הבכיר חגי סגל את סיבותיו שלו לתמיכה בפרסום המודעה :"מודעה היא מודעה היא מודעה","המודעה המקוממת לא הכילה ולו מילת הסכמה אחת עם מבצע הגירוש המטורף עליו פיקד נווה ועם פועלו האלים בעמונה", "מודעות הן צורך קיומי …במיוחד כאשר מדובר בחינמון". ניסיתי להבין מה כל כך רע באלוף יאיר נווה שאנשי "בשבע" "נאבקים עם עצמם" כדי לפרסם מודעת תמיכה בו. לא ממש הבנתי. האם מדובר בעובדה שנווה הינו בוגר ישיבת נתיב מאיר הראשון שהגיע לדרגת אלוף ? האם מדובר בהיותו מח"ט גולני שלחם בלבנון ? האם הבעייה הינה בבני משפחתו? בבתו שמתגוררת בשטחים או בבנו שנפצע בעת שרותו כלוחם בעזה?. על מה אתם בדיוק מתנצלים? עם כל הכבוד וההערכה לעיתון "בשבע" רוב הציבור הדתי לאומי רואה באלוף יאיר נווה נציג להתגאות בו וחובש כיפה המסמל את עם ישראל בארץ ישראל על פי תורת ישראל. ניסיונות השווא להטיל עליו את האחריות לפינוי מאחזים (החלטה מדינית ולא צבאית) וההפגנות המייגעות מול ביתו שבגבעת שמואל רק מחזקות את מעמדו בעיניי. לעניות דעתי העיתון ב"שבע" על שלל קוראיו החרד"ליים ימניים אינו מייצג את הרוב הדומם של הציבור הדתי לאומי (אותו ציבור שמשרת בצבא ובמילואים ומעורב בחברה הישראלית ) יאיר נווה מייצג אותנו הרבה יותר. אתם יכולים לקרוא לי ולחבריי דתיים לייט, אקסטרא לייט (אני מקווה שהכוונה מובנת למרות העדר פרסומות לסיגריות ב"בשבע")ולמתג את כיפותינו כסרוגות, סמויות, וסתמיות אני אישית מצביע נווה. אין צורך בהתנצלויות. אלו אינם דברי גנאי, זהו כמאמר חגי סגל רק "חינמון".