הכנס השנתי של ארגון העובדים הסוציאליים הלאומי מבית ההסתדרות הלאומית התקיים אמש (ג’) בהשתתפות עובדים סוציאליים מכל רחבי הארץ, לצד בכירי מערכת הרווחה, נציגי הכנסת וההסתדרות הלאומית. במהלך הכנס הודגש תפקידם של העובדים הסוציאליים בשיקום החברה הישראלית בתקופת מלחמת “חרבות ברזל” ולאחריה, בליווי משפחות שכולות, מפונים, ילדים ונוער, אזרחים ותיקים