קידום אתרים הוא הליך שבו בעל האתר או מקדם מטעמו מבצע פעולות שונות על מנת לעודד את מנועי החיפוש (ובראשם גוגל) לקידום האתר במעלה תוצאות החיפוש לשאילתות מסוימות. כל עוד העבודה מתבצעת בצורה נכונה, חוקית וסבלנית, האתר ייהנה מעליה בדירוגים לאורך הזמן. אולם לאורך השנים האחרונות ועם עדכוני גוגל אנו עדים ליותר ויותר שינויים במנוע החיפוש, למשל: תוצאות עשירות של גוגל המציגה לא מעט מידע רלוונטי ישירות במנוע החיפוש ללא הצורך להיכנס לאתר כלשהו, תצוגה של מוצרים בסרגל תוצאות מיוחד בחיפוש מוצר ספציפי, תוצאות של עסקים מקומיים בקרבת מקום לפי ביטוי בעל אופן מקומי שחיפשתם ועוד. שינויים אלה גרמו לאנשים רבים לחשוב האם קידום אורגני עדיין רלוונטי בשנת 2021? ובכן התשובה היא כמובן שכן.
לא רק שהתחום רלוונטי אלא חשוב יותר:
בשל ההתפתחות של גוגל יותר ויותר אנשים מבצעים בה כל חיפוש אפשרי, החל ממידע, דרך בעלי עסקים ונותני שירותים, מוצרים וכל דבר למעשה. גוגל מספקת תוצאות מהירות לגולשים אבל תוצאות אלה מגיעים ממקור כלשהו לא? אם התכנים שלכם יהיו מעודכנים, אמינים וטובים והאתר שלכם יסומן כאמין, ייתכן וחלק מהתכנים שלכם יופיעו בתוצאות המהירות של גוגל גם כן ואף תזכו ליותר חשיפה ממה שהיה לפני העדכונים הללו. גם ללא קשר לתוצאות המהירות של גוגל – אנשים רבים עדיין מעדיפים להיכנס לאתרים שונים, לבחון אופציות, לבצע השוואות של מידע, השוואות מחירים, להכיר נותן שירות יותר לעומק וכו’. על כן – אתם עדיין רוצים לפעול לטובת קידום האתר שלכם בתוצאות החיפוש.
אז מה צריך לעשות כעת?
קידום עסקים באינטרנט בכלל וקידום אורגני בפרט הוא עבודה לחברת פרסום מקצועית ומנוסה, עם עובדים המתמחים בתחום וחיים אותו יום יום. כדאי להכיר את הפרמטרים החשובים ביותר לקידום אורגני ב2021, לעבוד עם כלים טכנולוגיים מתקדמים ולפעול בצורה נכונה וחכמה לטובת קידום האתר במעלה תוצאות החיפוש, שיפור החשיפה של הגולשים למותג והגדלת אחוזי ההמרה שבין הגולשים הצופים בנו בתוצאות לגולשים שבאמת מקליקים ונכנסים לאתר שלנו. לפרטים נוספים צרו עמנו קשר ונשמח לתת לכם שירות!