על הפסוק המופיע בשירת הים "מקדש ה' כוננו ידיך" אומר המדרש : " חביב בית המקדש לפני הקב"ה, כשברא את עולמו לא בראו אלא ביד אחת, שנאמר (ישעיהו מח, יג') : ידי יסדה ארץ (יד כהה – יד שמאל – רד"ק) וימני טפחה שמיים, וכשברא את בית המקדש בראו כביכול בשתי ידיו שנאמר : "מקדש ה' כוננו ידיך" (ילקוט שמעוני בשלח). דברי חז"ל נפלאים אלו, הם מסר ברור ! רק שילוב ידיים של ימין ושמאל מביאים לבנייה של שלמות, חביבותו של המקדש בעיני הקב"ה נבעה בגין התגייסותם המשותפת של הידיים. דברים אלו חייבים להיות נר לרגלנו גם בהקשר לביתנו הפוליטי, תנועתי, מנהיגותי. מנהיגנו זבולון המר ז"ל השכיל לשלב יחד את חנן פורת איש גוש אמונים מחד ואת אברהם שטרן ז"ל איש הקיבוץ הדתי מאידך, שהיה רחוק ממנו בהשקפותיו. כי רק ההבנה, שהיכולת לכנס תחת מטריה אחת את כל מי שמזוהה עם הציונות הדתית, גם אם הם בעלי השקפה שונים בכל התחומים, אבל עם מטרה משותפת, היא שתתן לנו את האפשרות להמשיך להיות תנועה משפיעה לגיטימית ומשמעותית בעיצוב דמותה של המדינה. הדברים נכונים שבעתים כשמדובר בבית הלאומי ! יש לעשות הכול כדי לשלב ידיים כדי להגביר את האחדות, לחתור לצמצום הניכור ההולך ומתרחב שבין חלקי האוכלוסייה, לצמצום הפערים החברתיים, וזאת היא שליחותה ויעודה של תנועתנו. כל זאת עושים בראש ובראשונה באמצעות חנוך ערכי שיחזק את המרקם העדין שבין חלקי העם, ואת חוסנה של המדינה. לכן עם כניסתי לכנסת כשליח הציונות הדתית וכמיצג ציבור שחרט על דגלו מעורבות ושותפות בכל מערכות החיים, בהנהגה, בצבא, בהתיישבות, באקדמיה, בכלכלה ועוד, החלטתי להקדיש זמן ומאמצים מרוביים לפתרון סוגיית נטל שכר הלימוד הכבד המוטל על כתפי ההורים, במיוחד במוסדות הציונות הדתית. מכיוון שסבור אני כפי שציינתי כי רק חינוך ערכי לאהבת הארץ, מסורת ישראל ועם ישראל שיהיה נגיש לכולם, הוא הערובה ליסודות איתנים של המדינה ולצמצום הפערים החברתיים. פעלתי רבות להעלאת נושא זה למודעות ולראש סדר היום הציבורי, אם בפגישות עם שרת החינוך, מנכ"ל משרדה, שר האוצר ובשיחותיי עם ראש הממשלה עצמו, ואף צרפתי לפעילות זו מתוך הבנה שרק שילוב כוחות יסייע בפתרון סוגיה כאובה זו, ח"כים מכל הסיעות מימין ומשמאל, אני שמח גם שמאמצים אלו נשאו פרי, ונתבשרנו על הוספת 50 מליון ₪ לחינוך הציוני דתי. אני תקווה שגם ראשי החינוך הדתי יעמדו בהבטחתם ובהתחייבותם שחלק ניכר מהכספים אלו יופנו בלעדית להורדת שכר הלימוד. ברור לי שהמאבק העיקרי הוא הוצאת נושא זה מהמשא ומתן הקואליציוני והכנסתו בעתיד לספר התקציבים. לצורך כך הנחתי על שולחן הכנסת שני חוקים המבקשים להשוות בין החינוך הטכנולוגי שזוכה לתקצוב מעודף ובין החינוך התורני, וכן יוצרים מנגנון פקוח, על תשלומי ההורים במוסדות מוכרים שאינם רשמיים. התחום השני שהוא במרכז פעילותי הפרלמנטארית, הוא התחום החברתי, לצורך כך הקימותי את השדולה החברתית בראשה אני עומד, המקדמת עניינים שונים בתחום שוויון ההזדמנויות, צמצום פערים, תיקון עיוותים, וטיפול באוכלוסיות חלשות. אין ספק שעוד רבה המלאכה העומדת בפנינו, אך בטחוני שבעזרת ה', יחד עם כל חברי הסיעה , והחשוב ביותר בתמיכתכם חברים יקרים, נעשה ונצליח.