להגיע למיקום גבוה בין רשימת תוצאות החיפוש בזכות תהליך אופטימיזציה
המטרה העיקרית של כל עסק היא להגדיל את קהל הלקוחות שלו על מנת לאפשר את הגדלת ההכנסות והרווחים. הפנייה לקהל הרחב שעשוי להוות את הלקוחות העתידיים חייבת להתבצע באופן של פנייה דרך אמצעי תקשורת ההמונים. בעבר אנו זוכרים את הפרסומות בעיתונות המקומית שהיו שיא הידע ויכולת העברת המידע, לאחר מכן נולד הרדיו עם תשדירי פרסומות בלתי נשכחים ובראשם, כזכור, הסלוגן המוכר- “הפרסום ברדיו עובד”. כלומר דרך תשדירים ברשת הרדיו ניתן להגדיל את קהל הלקוחות וכמובן התבססותה של הטלוויזיה המסחרית ומדד הרייטינג, המדרוג לצורך שילוב פרסומות. כולנו עוד זוכרים, כיצד נדהמנו, כמה גדול צריך להיות תקציב פרסומי של חברות על מנת לשם מיליוני שקלים עבור פרסומת אחת של מספר שניות בלב תכנית פופולרית ובעלת עניין ציבורי. אלא שאז כל האמצעים הללו נדחקו לצד, הם אמנם קיימים, אך היה ברור שמלך חדש הופיע בזירת התקשורת העולמית. המלך הזה הוא האינטרנט. בעולם הדיגיטלי שבו אנו חיים החידושים הטכנולוגיים הם בלתי נתפסים. כמעט בכל התחומים: מרפואה דרך חינוך, ממכשירי חשמל ועד טכנולוגיית על ( היי טק) כולנו עדים לגל אדיר של מהפכות עצומות. כך, קרה גם בעניין הפרסום והמיתוג, תוכלו לבדוק בדף אודות כל אתר של חברת קידום אתרים.
רשת האינטרנט שנולדה כדי לשמש דרך טכנולוגית נוחה, יעילה ונגישה להעברת מידע הפכה תוך זמן קצר מאוד לשמש כלי תקשורתי מרשים בכל התחומים. על הגל הזה עלו בחשק ובחדווה גם היזמים ובעלי העסקים שהבינו מיד את פוטנציאל הפרסום שיש בכלי זה. דרך מנועי החיפוש של הרשת ניכר, כי מדד הנראות של כל אתר עשוי לקבל מפתח משמעותי לפופולריות של האתר. מנועי החיפוש סורקים את כל האתרים ברשת עבור כל גולש ומעניקים לכל אתר דירוג יחסי על פי הרלוונטיות שלו, האיכות, מדד פרופיל הקישורים שבו ומיעוט התקלות הטכניות. כך, ככל שהאתר מגיע למיקומם גבוה בין רשימת תוצאות החיפוש, הרי שהוא בהכרח יגדיל את התנועה האיכותית אליו, לעומת זאת אתר שייכשל בחשיפתו, יאבד את היכולת הרווחית שלו. מובן, שלפרסום ע”י קידום אתרים ברשת האינטרנט בתחום קידום אתרים במנועי חיפוש יש חשיבות בלתי נתפסת רק בגלל הנתונים המוכרים: כארבעים אלף שאילתות מעבד מנוע החיפוש גוגל בלבד מדי שנייה- כל שאילתה מחפשת מידע, כל מידע מביא לחשיפת האתר בפני לקוחות פוטנציאלים.