מערכת CRM היא תוכנה המסייעת בניהול ומעקב אחר אינטראקציות של לקוחות עם החברה. זה גם עוזר באוטומציה של תהליכים וטיפול בפניות לקוחות.
“מערכות CRM עוזרות לחברות להפוך תהליכים לאוטומטיים, לטפל בפניות לקוחות ולעקוב אחר אינטראקציות עם לקוחות.”
מערכת ה-CRM היא תוכנה המסייעת בניהול ומעקב אחר אינטראקציות של לקוחות עם החברה. זה גם עוזר באוטומציה של תהליכים וטיפול בפניות לקוחות. מערכת ה-CRM קיימת מאז שנות ה-80 אך השימוש בה גדל משמעותית מאז. חברות משתמשות בו כעת כדי לנהל את פרטי הלקוחות שלהן כמו פרטי ההתקשרות שלהם, דפוסי קנייה, רכישות קודמות וכו’.
מערכת CRM היא מערכת ממוחשבת המסייעת לחברות לנהל את הקשרים שלהן עם לקוחות ופוטנציאליים.
מערכות CRM נועדו לעזור לעסקים
חיוני לכל עסק שתהיה מערכת CRM במקום, מכיוון שהיא מספקת לעסק מבט של 360 מעלות על לקוחותיו. ה-CRM גם מאפשר לעסקים לעקוב אחר כל הפעילויות של הלקוחות שלהם, כמו שליחת אימייל או להתקשר אליהם בטלפון.
מערכות CRM למכללות הן עמוד השדרה של כל חברה. הם מאחסנים נתונים מלקוחות ומספקים להם שירותים. מערכות CRM משמשות גם למעקב אחר התקדמות המסע של כל לקוח דרך אתר האינטרנט של החברה.
מערכות CRM יכולות להיות פשוטות או מורכבות, תלוי למה אתה צריך אותן. אם אתה רק מתחיל, אולי תרצה ללכת על מערכת CRM פשוטה יותר, שהיא נוחה יותר וקלה יותר לשימוש. אם אתה מחפש תכונות מתקדמות יותר, אז מערכת CRM מורכבת היא בחירה טובה יותר שכן יש לה יותר תכונות שיכולות לעזור לעסק שלך לצמוח ולהצליח.
מערכות CRM קיימות מאז סוף שנות ה-50, כאשר הן הוצגו לראשונה על ידי יבמ ב-1959 בתאגיד הסחר העולמי של יבמ בניו יורק.