בניית אתר אינטרנט הוא הבסיס לכל פעולת שיווק בדיגיטל כמו למשל קידום אתרים אורגני, פרסום ממומן, שיווק ברשתות החברתיות והובלת הקהל לאתר שלכם ועוד. כמובן שחשוב שהאתר יראה טוב, יראה מקצועי ויעשה רושם טוב על הלקוח אולם חלק מאותו רושם טוב על הלקוח הוא גם חוויית המשתמש באתר. לצד זה יש הצורך לעדכן את האתר לטרנדים העיצוביים החדשים ברוח התקופה, אחרת האתר ייתפס ישן מדי. במילים אחרות – אחת לכמה זמן תצטרכו לשדרג את האתר שלכם. מתי בדיוק? הינה כמה מועדים פוטנציאליים.
שדרוג תשתיות קיימות:
כאשר אתם רוצים לשדרג את התשתיות הקיימות באתר שלכם, לדוגמה: את מהירות הטעינה של האתר, את העיצוב הגרפי המעיק למשהו פחות מציק לעין, לסדר מחדש את מבנה האתר שיהיה פונקציונאלי יותר, להוסיף גלריה או תיק עבודות לאתר, להוסיף פורום, חנות או מערכת כלשהי לאתר, לבצע שדרוג לתכנים באתר ועוד.
מיתוג מחדש של העסק:
כחלק מהליך מיתוג מחדש של העסק, הנדרש מפעם לפעם לאורך השנים, גם שינוי ושדרוג אתר האינטרנט של החברה הוא פעולה שתצטרכו לבצע. עדכון או שינוי המיתוג של העסק הוא למעשה יצירת זהות חדשה לעסק. על כן ייתכן ותשנו את שם העסק, הסלוגן, האני מאמין, ערכי החזון, הצבעים הבולטים של החברה, הלוגו, מסרי הפרסום שלכם, המוצרים, השירותים, קהל היעד ועוד. כל אחד מאלה לכשעצמו יכול להיות סיבה לשינויים בעיצוב האתר אולם כולם ביחד, תחת המונח מיתוג עסקי חדש – דורשים שינוי פנימי משמעותי.
העיצוב של האתר כבר לא מתאים לרוח התקופה:
אחת לכמה שנים אנו עדים לשינויים משמעותיים באופן שבו אתרי אינטרנט פופולריים ומודרניים נראים. ממש כמו עיצוב פנים לבית שבו יש טרנדים עיצוביים חדשים אחת לכמה שנים, או אופנת בגדים ולבוש המשתנה גם היא, הרי שגם עיצוב גרפי של אתרי אינטרנט והטרנדים המקובלים באותה התקופה עשויים להשתנות לאורך השנים. העיצוב של האתר שלכם ישן מדי? רוצים להציג את עצמכם באור חדש? להיות בקדמת הבמה הטכנולוגית? שדרגו את האתר שלכם.
מוזמנים להתייעץ עם דניב קידום אתרים בגוגל: 077-7296157