ככל הנראה אחד הדברים המשעשעים והמרגשים ביותר שמקדמי אתרים מקצועיים נהנים מהם זה התגובה הראשונית של בעל העסק שהזמין מהלך לקידום אתרים ממומן. הסיבה? התוצאות המהירות והחד-משמעיות שקמפיין שיווקי מוצלח מביא לשולחן הם משהו שלרוב בעלי העסקים בישראל ובעולם קשה לעכל. העלייה החדה כל-כך בכמות הפניות לעסק עלולה להשאיר אתכם עם פה פעור לרווחה, כפי שנשארים בעלי עסקים רבים.
מקדם אתרים המתמחה בקידום אתרים ממומן יכול להביא לעסק שלכם כמות לקוחות כה גבוהה עד כי תבקשו ממנו לעצור את הקמפיין, שכן לא תוכלו לעמוד בביקוש. עמידה בביקוש, ולעיתים בדרישה של הלקוחות החדשים שלכם, היא דבר חיוני לכל עסק, שכן יש לבנות שם טוב ולמתג את עצמכם אי שם בפסגה, אז קחו בחשבון שכאשר אתם ניגשים למהלך קידום האתר שלכם, כדאי שתהיו מוכנים לעבוד, ולקבל קהל חדש.
קידום אתרים נבון
כדי לא להגיע להצפה של העסק, וגם כדי לא לשפוך תקציבים לשווא, הרי שיש לבצע הכנות נכונות לכל מהלך קידום. אתרים שונים, כמו גם עסקים שונים, דורשים פתרונות שונים בהתאמה אישית. מסיבה זו מהלך קידום אתרים דורש עבודה מסודרת בשלבים מוגדרים מראש:
- שלב ראשון – הגדרת המטרה. קידום האתר לא חייב להיות לצורך הבאה מיידית של הכי הרבה לקוחות שרק אפשר. לעיתים רוצים לבנות שם. לבסס עמדה טובה יותר. ואפילו לעורר תגובה של המתחרים. מהלכי שיווק וקידום מתוחכמים יכולים לייצר גלים ושינויים בשוק שלם, בקנה מידה שמרבית בעלי העסקים לא מתארים לעצמם (מה שמבדיל בין הקטנטנים לכרישים זה ידע ויצירתיות)
- שלב שני – כאשר מטרת הקמפיין מוגדרת היטב יורדים לעומק העניין ברמה הטכנית של מחקר השוק והמתחרים שלכם. מומחה במחקר יחשוף ויאסוף את כל הידע הדרוש בכדי לייצר את הקמפיין המוצלח ביותר.
- שלב שלישי – הוצאה לפועל של הקמפיין, בעצם שימוש בכל הידע שנצבר במחקר העומק בכדי לבנות קמפיין אידיאלי שיוביל למטרות שנקבעו מראש, לא פחות ולא יותר.
המודעה המושלמת לעסק שלך
בין אם במחשב הביתי ובין אם בסלולארי החכם, בסופו של דבר, מה שיראה הלקוח הפוטנציאלי שלך בעמוד תוצאות החיפוש זה מודעה. המודעה המושלמת היא ראש החנית למהלך קידום אתרים ממומן. המודעה תיקח זמן לניסוח ראשוני, ואז עוד מעט זמן לשיפור ושדרוג. לפי התוצאות של המודעה הטובה ביותר יכוון המקדם לעבר זיקוק ושיפור המודעות, עד למודעה המושלמת, וגם אחריה ממשיכים לשפר עוד ועוד.
אם ראש החנית זה המודעה, הרי שחוד החנית זה לרוב העמוד אליו מגיעים כשלוחצים על המודעה. קידום אתרים מתקדם יתאים את עמוד הנחיתה שלכם באופן הרמטי ומושלם ללקוח הפוטנציאלי, כדי לעודד אותו לבצע את הפעולה הרצויה. בצורה זו אתם מקבלים את התוצאה שאתם מחפשים, ויכולים למדוד בדיוק יוצא מן הכלל עד כמה קידום אתרים מקצועי עובד בשבילכם.